Rasprodate ulaznice za koncert Ane Sofrenović
Svi koji nisu uspeli da obezbede ulaznice na vreme imaće ekskluzivnu priliku da uživo preko sajta Beogradskog džez festivala prate koncert Ane Sofrenović! Izvanredne kritike Ana Sofrenović dobila je od inostranih i domaćih muzičkih kritičara za gostovanje na koncertu seksteta Jovana Maljokovića, koje će posetioci prošlogodišnjeg Beogradskog džez festivala dugo pamtiti, doveli su i do ponovne saradnje Festivala sa ovom talentovanom umetnicom. Ljubiteljima džeza Ana Sofrenović će se 26.10. od 21č predstaviti sa, posebno za 29. BDžF naručenim, projektom „Glasovi“.
Pored zavidne glumačke karijere, Ana Sofrenović izborila se za svoje mesto i u muzičkom svetu. Za džez se zainteresovala u veoma ranom dobu, zahvaljujući roditeljima, a uzori su joj bili Majls Dejvis, Bili Holidej, Karmen Mekrej, Nina Simon… Saradnja sa pijanistkinjom Joannom MacGregor bila je jedna vrsta prekretnice u Aninoj karijeri, početak ozbiljnijeg upoznavanjs sa savremenom muzikom i eksperimentisanje glasom.
„To mi sada deluje kao neki drugi život. Mnogo sam saznala o muzici u međuvremenu i to iskustvo će uvek biti posebno za mene. Bila sam zbunjena i uzbuđena u isto vreme. Mislim da je verovatno prapočetak ove priče bila saradnja sa Zoranom Erićem na muzici za film ‘Ubistvo s predumišljajem’. On je prvi otkrio taj talenat kod mene, koji ću ja tek mnogo kasnije osvestiti i istražiti“, otkriva Ana.
Muzičko iskusto sticala je na radionicama čuvenih vokalnih učitelja, naročito u školi pevanja legendarne Meredit Monk.
„Ona putem radionica približava svoju metodologiju i viđenje glasa, kako studentima, tako i svim zainteresovanim umetnicima. Kroz njenu metodologiju sam upoznala širok spektar mogućnosti glasa koje su mi do tada bile nepoznate, a jedna od najlepših stvari koju sam od nje naučila je važnost autentičnosti izraza i neprestano traganje za novim i neotkrivenim u sopstvenom glasu i pristupu“, objašnjava Ana Sofrenović.